Trochę soli , szczypta pieprzu... ciut słodyczy i goryczy.... wszystko w domu wymieszane, nuda, miłość i gadanie.... może wyjdzie,może nie... tak czy owak bliżej poznacie mnie! przedstawiam Wam królestwo moje, na norweskich wodach postawione....

środa, 11 marca 2015

POMALUJ MÓJ ŚWIAT....



Jest marzec,dni stają się dłuższe....i nawet słoneczko zaczęło się częściej pojawiać.
Mam cichą nadzieję,że to długie pożegnanie zimy,paskudnych zawieruch i deszczu mamy za sobą.
Mogę wyjść na taras z kubkiem gorącej kawy,wystawić twarz do słońca i chłonąć światło całymi garściami,chłonąć energię i wszystko to co daje nam wiosna.
Nic tylko patrzeć jak budzi się przyroda z zimowego snu....
jak budzę się ja i nasz dom....jak znowu zaczyna się coś dziać,zmieniać i rozwijać.
Jest taki czas,że  znajdujemy w sobie siłę i chęci...zatem pierwsze wiosenne zmiany są już za nami.
I  nasze śnieżnobiałe ściany już nie są takie białe.
Mój L. był w sklepie z tapetami.




Sypialnia 

przed (po lewej)
po ( po prawej) 




Jasna tapeta z motywem drzew w naszej sypialni sprawiła,że wnętrze stało się cieplejsze i milsze dla oka.






Pokój gościnny

przed ( po lewej)
po ( po prawej)



Pokój gościnny nabrał przysłowiowego pazura. Kiedy wchodzę do tego pomieszczenia, czuję że ma ono charakter!






Przedpokój





Przy wejściu do domu,nikt nie przechodzi obok tej tapety obojętnie....każdy się zatrzymuje i uważnie przygląda zastanawiając się,czy ona wcześniej tu była,czy nie. Przyznam,że byłam przeciwna,ale efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i lubię tę wzorzystą ścianę,a przedpokój nabrał eleganckiego charakteru.

Niech słońce,kwiaty i wiosenna energia będzie z Wami :).
do napisania!

2 komentarze:

  1. Bo ważne by dom był miejscem gdzie czujemy się dobrze, u siebie, gdzie nam ciepło nawet wtedy gdy ciepło nie jest. Bo to oaza nasza. Widać że wkładasz tam serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło słyszeć. ...to jest schronienie dla mnie i moich najbliższych. Lubię, gdy inni dobrze się tu czują :)

    OdpowiedzUsuń