WROCŁAWSKIE MIGAWKI

Nadszedł czas wyjazdu ....czas pożegnania się z miejskim wypoczynkiem.
Dokładnie nie wiem,gdzie i kiedy uleciało mi tyle dni,godzin i minut.
Tak jakby ktoś pstryknął palcem.
Na rynku bywałam często.Co drugi dzień przechodziłam brukowanym deptakiem,szeroko się uśmiechając. Przystawałam,patrzyłam,obserwowałam......i na ułamek sekundy zatrzymywałam ten czas....a jednak mi mało.
Mało,dlatego że jestem wiecznie nienasycona miastem w którym się urodziłam,wychowałam i dorastałam.

WROCLOVE

Plac Solny to miejsce w którym zakochani zatrzymują się na chwilę.
Znajdują się tu kwiaciarnie wypełnione wieloma,pięknymi kwiatami.
Ciekawe jest to,że otwarte są one aż do późnej nocy....
Latem rozkładana jest tu również miejska plaża. Możemy w centrum miasta odpocząć na leżaku pod palmą....sączyć drinka i spróbować swoich sił na desce skimboardowej.






Rynek....który tętni życiem przez dwanaście miesięcy,siedem dni w tygodniu.....i dwadzieścia cztery godziny na dobę.
...Miejsce pełne historii,ciekawych ludzi oraz wydarzeń...








Wyspa Słodowa
Niewielka wyspa na Odrze znajdująca się tuż obok Starego Miasta.
Miejsce w którym wszędzie słychać muzykę oraz szczęśliwie,odpoczywających ludzi.
Spędzony tu czas zawsze będzie aktywny i pełen atrakcji.



Spacer klimatycznymi uliczkami to piękny widok dla oczu oraz wiele natchnienia dla duszy.











Do zobaczenia we Wrocławiu!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZZOWE NUTKI

ROZMOWY Z BRZUCHEM 9

AMERICAN DREAM