Trochę soli , szczypta pieprzu... ciut słodyczy i goryczy.... wszystko w domu wymieszane, nuda, miłość i gadanie.... może wyjdzie,może nie... tak czy owak bliżej poznacie mnie! przedstawiam Wam królestwo moje, na norweskich wodach postawione....

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

PONIEDZIAŁEK

Dzisiejszy dzień jest bardzo leniwy. Kiedyś jednak trzeba odpocząć.
Weekend minął dość intensywnie,a nadchodzący tydzień zapowiada się aktywnie i interesująco. Mam masę spraw do załatwienia. Dlatego bez wyrzutów sumienia leniuchuję tak bardzo jak tylko mogę,tym bardziej,że dziś mam wolne.
Obudziłam się o 10 rano,zeszłam na dół wypuścić zwierzaka na dwór,zaparzyłam kawę i bezczelnie wróciłam jeszcze do wyra.




Później wykonałam wszystkie podstawowe domowe czynności, w tym przejrzenie wszystkich reklamowych gazetech oraz promocji na nadchodzący tydzień.



Zrobiłam pranie....



Przenisołam się w zupełnie inny świat.....świat piratów i assassinów...




Zabawa jednak jest najważniejsza!






Po zabawie leniwy obiad i dobry popołudniowy film......
 
 
Wieczór upłynie nam zapewne spokojnie przed tv.
Dobrze jest odpocząć i  nabrać powera na najbliższy tydzień.
Czasem musi być też nudno.
Spokojnego,leniwego wieczoru Wam życzę.
do napisania jutro!

4 komentarze:

  1. Też bym chciała tak na chwilę zwolnić ! :) Co do gazetek, to Agata z polkawnorwegii.wordpress.com pisała ostatnio o aplikacji na telefon która ma wszystkie obowiązujące gazetki i promocje na dany tydzień, ze wszystkich sklepów, może Ci się przyda :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam....pewnie chodziło jej o mattilbud :)....ale ja tak lubię pooglądać.....jeszcze przy kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uff! oj bardzo chciałabym aby się zrobiło nudno mam tyle do poczytania i odkładam, są pilniejsze sprawy.
    A film to chyba ( mam rację? ) szybcy i wściekli, jedyny mój film w zeszłym tygodniu który sobie pozwoliłam obejrzeć.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nie nie....film to równoległe światy :)

    OdpowiedzUsuń