DELONGHI MAGNIFICA

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką bardzo fajnego ekspresu do kawy, czego wynikiem był post na blogu o tematyce tego luksusowego napoju pt. BARISTKA
Ponieważ spełnia moje wszystkie wymogi dot. idealnej kawy dla mnie, postanowiłam podzielić się z Wami opinią na jego temat.
Ekspres wygląda bardzo elegancko. Ma srebrną obudowę i jest bardzo prosty w obsłudze.


Wystarczy przycisnąć jeden przycisk i moja maszyna zaczyna pracować. Ekspres nie należy do najcichszych,ale efekt końcowy jest na tyle zadowalający,że szybko o tym zapominam. Poza tym,jak można mielić kawę z ziaren po cichu?
Przy każdym włączeniu,maszyna rozpoczyna program samoczyszczenia oraz gotowania wody.
W tym czasie na ekspresie odbywa się istna ,,dyskoteka,,.
Światełka mrugają na zielono i czerwono.
Trwa to dosłownie kilkadziesiąt sekund.







I chwilę później maszyna jest już gotowa do użytku. Teraz mamy możliwość wyboru co czyni go bardziej atrakcyjnym. A zatem możemy wybrać,czy chcemy kawę ze świeżo mielonych ziaren,czy wolimy już kawę zmieloną. Czy chcemy zaparzyć jedną,czy dwie filiżanki. I dla mnie najważniejszą i najfajniejszą funkcją jest możliwość wyboru jak dużo kawy chcemy zaparzyć i o jakiej mocy.
Ja lubię kawę mleczną i niezbyt mocną....moja mama określa to nazwą napoju kawowego,a nie kawy.
Więc zaczynamy.....jeden przycisk i start!
Ekspres mieli,potem parzy i już nalewa do kubeczka.
Aromat parzonej kawy jaki unosi się w kuchni ,jest po prostu boski.




Po zakończeniu parzenia,maszyna jest od razu gotowa do zrobienia kolejnych kaw.
Ja jednak wybieram przycisk spieniania mleka. Teraz również muszę chwilę zaczekać.
Z początku miałam problem z tym spienianiem,ale dziś mogę śmiało powiedzieć:
Każdy rodzaj mleka nadaje się do spieniania....i mleko lekkie i tłuste. Najważniejsze,by było dobrze schłodzone.
Jedni powiedzą,że ta funkcja to kicha,bo trzeba ręcznie,bo inne ekspresy mają pojemniki i robią to same.Ja nie mam z tym problemu.Zajmuje to dosłownie chwilkę i sprawia przyjemność.


Jeszcze tylko odrobina cynamonu i ,,włala,,.
Idealna kawa dla mnie zrobiona.



Poza podstawową czynnością parzenia idealnej dla nas kawy,możemy również ustawić automatyczne wyłączanie ekspresu,zaprogramować funkcję oszczędzania energii, możemy regulować młynek do kawy,decydować o temperaturze naszego napoju, przygotować kawę przy użyciu kawy mielonej lub zaparzyć herbatę,
Jest to mój pierwszy w życiu, wymarzony,prawdziwy ekspres do kawy.
Jak najbardziej warty zakupu i polecenia. Jest moim ulubieńcem kuchennym i ja jestem nim zachwycona.A najważniejsze,że parzy niesamowicie aromatyczną i pyszną kawę.
Polecam.

No to co? No to czas na kawę....


...i spokojny,leniwy,słoneczny weekend.
Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZZOWE NUTKI

ROZMOWY Z BRZUCHEM 9

AMERICAN DREAM